Main Menu

Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

Αντικείμενο του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για Άτομα με Αναπηρίες», αποτελεί:

α) Η προαγωγή της γνώσης και η ανάπτυξη της έρευνας στην «Οργάνωση και Διαχείριση Αθλητικών Δραστηριοτήτων για Άτομα με Αναπηρίες» και συναφών με τον αθλητισμό επιστημών και κλάδων όπως ο πολιτισμός, η εκπαίδευση, η υγεία, ο τουρισμός, η τοπική αυτοδιοίκηση, και η ψυχαγωγία.

β) Η προετοιμασία στελεχών με άρτια εκπαίδευση ικανών να προωθήσουν, αφενός την ανάπτυξη του Αθλητισμού των ΑμεΑ στην Ελλάδα και παγκόσμια και αφετέρου των παραπάνω συναφών κλάδων, μέσω της εξειδικευμένης γνώσης και εμπειριών που παρέχει το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

γ) Η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών, σε μεταπτυχιακό επίπεδο, για επαγγελματικά στελέχη οργάνωσης κέντρων αποκατάστασης για ΑμεΑ στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα.

δ) Η προαγωγή της Οργάνωσης/Διαχείρισης των Ομοσπονδιών, Συλλόγων και της Ελληνικής Παρα−Ολυμπιακής Επιτροπής των ΑμεΑ και η κατανόηση της συμβολής αυτής της επιστήμης στη βελτίωση της οργάνωσης και αποτελεσματικότητας του αθλητισμού για ΑμεΑ στην Ελλάδα και παγκόσμια.

ε) Η πρακτική άσκηση των φοιτητών/τριών σε κέντρα αποκατάστασης, σε εξειδικευμένα φυσικοθεραπευτήρια, σε κέντρα διάγνωσης και στήριξης, σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και σε χώρους κοινωνικής υποστήριξης και ένταξης, όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ώστε να αποκτήσουν την εμπειρία της εκπαίδευσης στην πράξη και να αποκτήσουν γνώσεις/ικανότητες σχετικές με τον σχεδιασμό και τις εκπαιδευτικές περεμβάσεις, αλλά και δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας με τους μαθητές/τριες και τους γονείς τους. Η πρακτική άσκηση πρέπει να βεβαιώνεται από τον επόπτη καθηγητή, τον υπεύθυνο της σχολικής μονάδας ή τον υπεύθυνο  του αντίστοιχου κέντρου και να συνοδεύεται από ημερολόγιο/παρουσιολόγιο. Η πρακτική άσκηση να περιλαμβάνει σχεδιασμό μαθημάτων ή εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, παρατήρηση, συμμετοχή στη διδασκαλία και απαραιτήτως εποπτευόμενη αυτόνομη διδασκαλία ή εκπαιδευτική παρέμβαση, όπως αυτή ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. 

στ ) Η εξοικίωση των φοιτητών/τριών σε ερευνητικές διαδικασίες σε επιμέρους θέματα των παραπάνω αναφερόμενων επιστημονικών περιοχών και τη συγγραφή ανάλογων εργασιών.