Main Menu

Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Our school

                

ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΕΣ

Diaplasis


ChoustoulakisLarge

 

Εμμανουήλ Χουστουλάκης

Οικονομική Επιστήμη με Έμφαση στις Μαθηματικές Μεθόδους & τις Ψηφιακές Τεχνολογίες 

 
      Ευσταθίου και Σταματικής Βαλιώτη και Πλαταιών, Σπάρτη, 23100
      τηλ. 27310 - 89660
      Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. , Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 
 
 

 

pdf

Πλήρες

Βιογραφικό
 
Εκπαίδευση
  • Μεταδιδακτορική Έρευνα (PostDoc) στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, στο Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού, με θέμα έρευνας: «Διερεύνηση της Κατανόησης των Μαθηματικών Εννοιών που Λειτουργούν ως Προκαταβολικοί Οργανωτές σύμφωνα με τη Θεωρία του Ausubel, για την Αποτελεσματικότερη Διδασκαλία των Οικονομικών Μαθηματικών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση».
  • Διδακτορική Διατριβή (PhD) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στον Τομέα Πληροφορικής & Μαθηματικών, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, με θέμα «Ανάλυση Κόστους-Αποτελεσματικότητας και ο ρόλος των ΤΠΕ στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης». Βαθμός «Άριστα».
  • Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (MSc) πλήρους φοίτησης στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων, στη Διδακτική της Τεχνολογίας & Ψηφιακά Συστήματα, με κατεύθυνση στην «Ηλεκτρονική Μάθηση», με θέμα μεταπτυχιακής διατριβής “Παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση και διάχυση του Διαδικτύου στις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις». Βαθμός «Άριστα».
  • Πτυχίο Οικονομικής Επιστήμης (BEcon) στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης με κατεύθυνση στην «Επιχειρησιακή Στρατηγική & Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων». Βαθμός «Λίαν Καλώς»
Διδασκόμενα Μαθήματα
 Ακαδημαικό προφίλ - Επαγγελματική Εμπειρία
  • Μέλος διεθνών επιστημονικών ενώσεων & φορέων (AACE, ACM, EEA, PME), αλλά και εθνικών επιστημονικών ενώσεων (Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής της Ελληνικής Ένωσης για την Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής της Ελληνικής Εταιρείας Προώθησης Εκπαιδευτικής Καινοτομίας). Ακόμη, είναιμέλος της επιστημονικής & συντακτικής επιτροπής αλλά και κριτής σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά (Annals of Applied Sport Science, American Journal of Economics, Finance and Management, International Journal of Educational Innovation, European Scientific Journal, Open Education, International Journal of Mathematics and Computational Science, Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, Systems Science and Applied Mathematics, International Journal of Innovative Science and Research Technology, Journal of Education and Teaching Methodology). Επίσης έχει συμμετάσχει ως μέλος της επιστημονικής και οργανωτικής επιτροπής εθνικών και διεθνών συνεδρίων, ημερίδων και επιμορφωτικών σεμιναρίων. Κατέχει πιστοποίηση στη διοργάνωση virtual live events. Είναι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΟΕΕ), του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΕΑ), του Mητρώου Εκπαιδευτών του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, του Μητρώου Αξιολογητών Έργων Ιδιωτικού Τομέα της Κοινωνίας της Πληροφορίας Α.Ε. Μιλάει άπταιστα 3 γλώσσες.
  • Διαθέτει ακαδημαϊκή διδακτική εμπειρία έχοντας διδάξει τόσο σε προπτυχιακό, όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο επί σειρά ετών μαθήματα όπως Οικονομικά Μαθηματικά, Οικονομικά Αθλητικών Φορέων, Διεθνή Οικονομικά, Μακροοικονομία, Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοίκηση και Μάρκετινγκ Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών στον Αθλητισμό, Οργάνωση & Διαχείριση της Ένταξης, της ενσωμάτωσης και των ίσων ευκαιριών των ΑμεΑ στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, Διαχείριση Τεχνολογικών Καινοτομιών, Πληροφορική, Τεχνολογία & Πλγροφορική για ΑμεΑ, Εφαρμογές των ΤΠΕ στην Οικονομία και τη Διοίκηση, Διδακτική Μεθοδολογία για Οικονομολόγους και Στελέχη Διοίκησης κ.α  Επίσης, έχει διδάξει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, όπως Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια, αλλά και Μεταλυκειακή.
  • Διαθέτει πλούσια εργασιακή εμπειρία και στον Ιδιωτικό Τομέα, όπου έχει εργαστεί ως Οικονομολόγος, Σύμβουλος Στρατηγικής Διοίκησης σε θέματα Ανθρωπίνου Δυναμικού, Υπεύθυνος Έρευνας & Ανάπτυξης σε ερευνητικά projects, αλλά και ως Υπεύθυνος Μελέτης, Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Ψηφιακών & Συμβατικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, κυρίως σε Επιμορφωτικά Σεμινάρια Στελεχών Οικονομίας και Διοίκησης των Επιχειρήσεων.
  • Σήμερα, διδάσκει στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς, αλλά και στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στο Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Επίσης, είναι μέλος ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, όπου διδάσκει στο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας για απόφοιτους Σχολών Οικονομίας & Διοίκησης. Ακόμη, διδάσκει στο Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης της Ανωτάτης Σχολής Παιδαγωγικών και Τεχνολογικών Επιστημών (ΑΣΠΑΙΤΕ), ενώ συμμετέχει ενεργά σε ακαδημαϊκά εργαστήρια (iLEADS LAB, iSportManagement LAB), όπου συντονίζει το ερευνητικό έργο, είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία και διαχείριση των ψηφιακών συστημάτων και τεχνολογιών, ενώ παράλληλα συμμετέχει στην υποβολή ευρωπαικών & εθνικών χρηματοδοτούμενων ερευνητικών προτάσεων στο σύγχρονο επιχειρηματικό, εκπαιδευτικό και αθλητικό περιβάλλον στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού & της ποιότητας ζωής. 
Επιλεγμένες Επιστημονικές Δημοσιεύσεις
  1. Choustoulakis, E. (2020). Identifying main emotional, social, and cognitive factors, currently hindering the understanding of basic concepts in Mathematical Economics Education, Innovations in Education and Teaching International, Routledge, UK. (accepted).
  2. Ioakimides, M., Papakonstantinou, G., Choustoulakis, E. (2020). Does private high school attendance affect preferred university track choice? A research perspective, Studies in Business and Economics, 15 (3).
  3. Alexopoulos, P., Choustoulakis, E., Nikoloudakis, D. (2020). Investigating the Impact of Gender in Sport Motivation: Research Evidence from Greece, International Journal of Advanced Research and Development, 5 (2), pp.1-8.
  4. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E., Alexopoulos, P. (2020). Shaping Disruptive Strategies to Increase University Students Motivation Towards the Use of Technology in the Digital Era, Proceedings of EDULEARN2020 (12th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies), Palma de Mallorca, Spain: IATED.
  5. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E. (2019). Investigating Learners' Motivational Processing Impact on their Outcome Performance in Digital Learning Environments in Economic Education, Proceedings of EDULEARN2019 (11th Annual International Conference on Education and New Learning Technologies), Palma de Mallorca, Spain: IATED.
  6. Choustoulakis, E., Nikoloudakis, E. (2019). University Teachers Perceptions Towards the Adoption and Use of Educational Technologies in their Instruction: a Research Perspective, Proceedings of INTED2019 (13th Annual International Technology, Education, and Development Conference), Valencia, Spain: IATED.
  7. Nikoloudakis, E., Choustoulakis, E. (2019). Investigating First-Year University Students Difficulties in Understanding Core Mathematical and Economical Notions, Proceedings of INTED2019 (13th Annual International Technology, Education, and Development Conference), Valencia, Spain: IATED.
  8. Dimakos, G., Nikoloudakis E., Ferentinos, S., & Choustoulakis, E. (2007). Developing a Proof-Writing Tool for Novice Lyceum Geometry Students, The Teaching of Mathematics, 10 (1), (ISSN: 1451-4966).
  9. Paraskeva, F., Misirlaki, S., & Choustoulakis, E. (2009). Designing Collaborative Learning Environments Using Educational Scenarios Based on Self-regulation, International Journal of Advanced Corporate Learning (iJAC), Vol.. 2, No. 1 (2009), pp.42-49, (ISSN: 1867-5565).
  10. Dimakos, G., Nikoloudakis E., Ferentinos, S., & Choustoulakis, E., (2010). The role of examples in Cognitive Apprenticeship, Quaderni di Ricerca in Didattica Matematica (QRDM), Issue 20.
  11. Tavoulari, K., Paraskeva, F. & Choustoulakis, E. (2011). Using Cognitive Flexibility Theory as an instructional and collaborative model for teaching students in higher education. In T. Bastiaens & M. Ebner (Eds.), Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011 (pp. 2599-2604). Chesapeake, VA: AACE.
  12. Choustoulakis, E. & Nikoloudakis, E. (2011). Evaluating the Motivational Aspects of a Web-based Learning Environment for the Teaching of Middle School Geometry. In Proceedings of Global Learn Asia Pacific 2011 (pp. 803-808). AACE.
  13. Choustoulakis, E. & Nikoloudakis, E. (2011). Applying ARCS Model to Assess the Motivational Characteristics of a Web-based Course in Economic Education in Greece. In Proceedings of Global TIME 2011 (pp. 183-188). AACE.
  14. Dimakos, G. & Choustoulakis, E. (2010). Critical points on the use of Cost-Effectiveness analysis to assess the role of ICT in modern education, Workshop on Informatics in Education (WIE 2010) in conjunction with the 14th Panhellenic Conference on Informatics (PCI), Dep. of Informatics, Ionian University, Dep. of Informatics, University of Piraeus, and the Greek Computer Society, Tripolis, Greece, 2010.
  15. Nikoloudakis, E. & Choustoulakis, E. (2011). A strategy to improve novice students’ proof competence, Proceedings of the 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, PME, Ankara.
  16. Choustoulakis, E. & Dimakos, G. (2010). Measuring Motivational Characteristics of Courses in Economic Education: Applying ARCS Model to a Web-Based Course in Financial Mathematics, Proceedings of International Scientific Conference “The contribution of Information Technology to Science, Economy, Society and Education”, Piraeus, Greece, September 15-18, 2010.
  17. Paraskeva, F., Misirlaki, S., & Choustoulakis, E. (2008). Designing Collaborative Learning Environments Using Educational Scenarios Based on Self-regulation, Proceedings of the International Conference of E-learning in Workplace (ICELW 2008), Columbia University, New York, 2008, June 12th -13th.
  18. Νικολουδάκης, Ε, Φερεντίνος, Σ., Χουστουλάκης, Ε. (2006). O Υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο στη διδασκαλία των Μαθηματικών, Αστρολάβος: Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, τεύχος 5, σελ.96-110, Εκδόσεις Ε.Μ.Ε, Αθήνα, (ISSN: 1106-2878).
  19. Νικολουδάκης, Ε., Φερεντίνος, Σ., Παρασκευά, Φ., Ιωάννου, Σ., Χουστουλάκης, Ε. (2006). Αξιολόγηση της διδασκαλίας του Θεωρήματος της Εκατόμβης (Πυθαγορείου) με τη βοήθεια του Διαδικτύου: Μια ερευνητική προσέγγιση, Αστρολάβος. Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, Τεύχος 6, σελ.82-104, Εκδόσεις Ε.Μ.Ε, Αθήνα, (ISSN: 1106-2878).
  20. Χουστουλάκης, Ε., Νικολουδάκης, Ε. (2010). Διερεύνηση των Στάσεων των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη Χρήση Τεχνολογικών Καινοτομιών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία, με βάση το Μοντέλο Αποδοχής Τεχνολογίας, Αστρολάβος. Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, Τεύχος 14, σελ.137-168, Εκδόσεις Ε.Μ.Ε, Αθήνα, (ISSN: 1106-2878).
  21. Χουστουλάκης, Ε., Κρητικός, Ε. (2010). Διερευνητική προσέγγιση του ρόλου του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης στην απόφαση για υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών: η περίπτωση των σύγχρονων εφαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης, Αστρολάβος. Επιστημονικό Περιοδικό Νέων Τεχνολογιών, Ειδικό Τεύχος 13, σελ.13-26, Εκδόσεις Ε.Μ.Ε, Αθήνα, (ISSN: 1106-2878).
  22. Χουστουλάκης. Ε., Νικολουδάκης, Ε. (2017). Η συμβολή της ποιότητας των διδακτικών δεξιοτήτων του τεχνολόγου εκπαιδευτικού στη βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας, 3ο Επιστημονικό Συνέδριο Συλλόγου ΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ “Επαγγελματική Εξέλιξη & Ανάπτυξη του Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού”, ΑΣΠΑΙΤΕ, Αθήνα.
  23. Χουστουλάκης, Ε. (2017). Ανάλυση Κόστους-Αποτελεσματικότητας & Ο Ρόλος των ΤΠΕ στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης. Μια ερευνητική προσέγγιση, 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, Σύρος.
  24. Νικολουδάκης, Ε., Ντάβας, Χ., Χουστουλάκης, Ε. (2016). Οι απόψεις των μαθητών/τριών για μια νέα προσέγγιση στη διδασκαλία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας με τη χρήση ενός Δομημένης Μορφής Φύλλου Εργασίας, Πρακτικά 33ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ΕΜΕ, Χανιά.
  25. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε., Νικολουδάκης, Δ. (2016). Βελτιώνοντας τον Πίνακα Ελέγχου του Συλλογισμού της Αποδεικτικής Διαδικασίας στην Ευκλείδεια Γεωμετρία, Πρακτικά 33ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ΕΜΕ, Χανιά.
  26. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε., Νικολουδάκης, Δ. (2015). Παρατηρήσεις επί της διδασκαλίας με το Δομημένης Μορφής Φύλλο Εργασίας των επιμορφούμενων καθηγητών των μαθηματικών, Πρακτικά 32ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ΕΜΕ, Καστοριά.
  27. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε., Νικολουδάκης, Δ. (2015). Συμπεράσματα από την πρακτική εξάσκηση διδασκαλίας επιμορφούμενων καθηγητών των μαθηματικών με τη χρήση ενός Δομημένης Μορφής Φύλλου Εργασίας, Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, ΕΕΠΕΚ, Λάρισα.
  28. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2014). Διερευνητική Προσέγγιση Παραγόντων που Επηρεάζουν την Απόφαση των Υποψηφίων για την Επιλογή ενός Πανεπιστημιακού Τμήματος. Η περίπτωση ΤΟΔΑ. Πρακτικά 31ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, ΕΜΕ, Αθήνα.
  29. Νικολουδάκης, Ε. & Χουστουλάκης, Ε. (2011). Το Μοντέλο των p-m Συνδυασμών για τη Διδασκαλία της Απόδειξης στην Ευκλείδεια Γεωμετρία, Πρακτικά 28ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της ΕΜΕ, 509-522, EME, Αθήνα.
  30. Δημάκος, Γ., Χουστουλάκης, Ε. (2010). Κρίσιμες παρατηρήσεις πάνω στη χρήση της ανάλυσης Κόστους-Αποτελεσματικότητας για την αποτίμηση του ρόλου των ΤΠΕ στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία, Workshop in Education (WIE 2010), 14 Panhellenic Conference in Informatics, Τρίπολη.
  31. Χουστουλάκης, Ε., Κρητικός, Ε. (2010). Διερευνητική προσέγγιση του ρόλου του εσωτερικού περιβάλλοντος της επιχείρησης στην απόφαση για υιοθέτηση τεχνολογικών καινοτομιών: η περίπτωση των σύγχρονων εφαρμογών ηλεκτρονικής μάθησης, Πρακτικά 7oυ Φοιτητικού Συνεδρίου Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας, ΑΣΟΕΕ, Αθήνα, 13 Μαίου 2010.
  32. Χουστουλάκης, Ε., Κρητικός, Ε. (2009). Αξιοποιώντας μοντέλα προσομοίωσης στη διδασκαλία οικονομικών μαθημάτων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Πρακτικά 26ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της ΕΜΕ, σελ. 204-213, Θεσσαλονίκη, 13-15 Νοεμβρίου 2009.
  33. Νικολουδάκης, Ε., Φερεντίνος, Σ., Χουστουλάκης, Ε. (2008). Η υπέρβαση των διδακτικών εμποδίων στη γεωμετρία μέσω αξιοποίησης αναπαραστάσεων των ΤΠΕ, Πρακτικά 5ης Διεθνούς Διημερίδας Μαθηματικών, Ρέθυμνο, 17-19 Απριλίου 2008.
  34. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2007). Επιρροές των Μαθηματικών στις Τέχνες, τα Γράμματα και τις Επιστήμες και οι συνέπειές τους στη Μάθηση.
  35. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2007). Διδακτική Προσέγγιση του Πυθαγορείου Θεωρήματος για μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με χρήση Διαδικτυακών Τεχνολογιών. Πρακτικά 4ου Πανελληνίου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, Σύρος, 4-6 Μαίου 2007, τόμος β', 116-125, (ISSN: 1106-2878).
  36. Νικολουδάκης, Ε., Χουστουλάκης, Ε. (2006). Αξιοποιώντας πολιτισμικά παραδείγματα στη διαδικασία Διδασκαλίας – Μάθησης των Μαθηματικών, Πρακτικά 23ου Πανελληνίου Συνεδρίου Μαθηματικής Παιδείας της ΕΜΕ με Διεθνή συμμετοχή, σελ.442-451, (ISSN: 1105-7930).
  37. Νικολουδάκης, Ε, Χουστουλάκης, Ε. (2005). Μοντέλα και Μαθηματικά: Δύο όψεις του ίδιου νομίσματος, Πρακτικά 22ου Πανελλήνιου Συνέδριου Μαθηματικής Παιδείας της ΕΜΕ με Διεθνή συμμετοχή, σελ.597-607, (ISSN: 1105-7955).
  38. Νικολουδάκης, Ε, Χουστουλάκης, Ε. (2005). Η ανάπτυξη της Λογικομαθηματικής Σκέψης μέσω αναπαραστάσεων που προκύπτουν από την αξιοποίηση των ΤΠΕ, Πρακτικά Εισηγήσεων 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου των εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, σελ.194-202, (ISBN: 960-8105-90-0).